Hampir Semua Tak Bayar Yuran




Walaupun tiada yang mampu bayar yuran namun makan minum anak anak tahfiz insya Allah akan diusahakan juga. Setakat ini alhamdulillah berkat bantuan dan sumbangan orang ramai dapatlah menampung sedikit sebanyak. Jazakumullahu khairan.









Sebenarnya walaupun tidak semua anak yatim tapi hampir semua tak mampu bayar yuran. Sebab mereka juga anak dari keluarga yang miskin dan ada juga anak ibu tunggal. Tahfiz ini pula terletak di sebuah kampung di Perak yang tidak mempunyai ramai korporat2 yang boleh membantu. Jadi besarlah harapan kami sekiranya tuan / puan dpt membantu sedikit sebanyak meringankan beban pihak tahfiz. Jazakallahu khairan jaza'.

Sesiapa berminat untuk meyumbang boleh hubungi pengetua Ust Azmir (call/sms/whatsapp) 0123537313 atau email addawwamah@outlook.com atau  boleh bank in ke akaun  :

CIMB Islamic Bank
8603272974
(Maahad Tahfiz Ad Dawwamah)

Maybank Islamic 
558O 97O6 1774 
(Pustaka Ad Dawwamah)



call/sms/whatsapp ke 0123537313

Sila layari FACEBOOK 



Dari Abu Hurairah, ia berkata : Rasulullah s.a.w bersabda “ Barangsiapa yang bersedekah sebesar biji kurma dari usahanya yang halal , maka Allah akan menerima sedekahnya itu dengan tangan kanan-Nya, kerana sesungguhnya Allah hanya mahu menerima sedekah dari usaha yang halal, dan akan memberi tambahan kepada pemiliknya seperti seseorang di antara kamu yang terus menambah tabungnya yang sedikit, sampai menjadi gunung .” ( HR Bukhari dan Muslim )

Comments

Popular posts from this blog

JIKA ANDA ADA HAJAT, ANAK2 TAHFIZ INI BOLEH BUATKAN SOLAT HAJAT

Sijil Tamat Hafalan Al Quran 30 Juz

Bil Air Dan Elektrik Pusat Tahfiz Dan Surau Kampung